יום שני, 28 בנובמבר 2016

השכרת אוהל לייקרה לאירועים


השכרת אוהלים לאירועים הינו תחום מאד מפותח בשנים האחרונות ויותר ויותר אנשים בוחרים לשכור אוהל לאירוע שארגנו. השוק מציע מגוון רחב מאד של אוהלים להשכרה לצרכי סיפוק פתרונות מקורים ומוצללים לכל מטרה שתחפצו. מבין המגוון הרחב קיימים אוהלים להשכרה בגדלים שונים ומחומרים מאד מגוונים לכל אירוע שתבחרו, ביניהם גם אוהל לייקרה. בהתאמה אישית תוכלו לבחור באוהלים דקורטיביים יותר, מרשימים מאד או צנועים יותר, כאשר כולם עומדים בתקני בטיחות כמובן.

בחירת האוהל שיתאים לכם
על מנת לשכור את האוהל הנכון והמתאים עבורכם, עליכם למפות את צרכיכם ודרישות האירוע אותו ארגנתם.
יש לקחת בחשבון את הדברים הבאים:
·         מהו מספר האנשים שאמורים להיכנס מתחת האוהל?
·         מהו גודל המתחם שבו נקבע האירוע?
·         מהם תנאי מזג האוויר הצפויים בזמן האירוע?
·         אילו חלונות או כניסות ויציאות תצטרכו שיהיו באוהל?
·         האם האוהל מספיק חזק ועמיד מפני רוחות וגשמים?
·         האם האוהל מספיק בטוח?

לפני בחירה והזמנה של אוהל לייקרה מומלץ ללקוח להיפגש עם מומחה אוהלים מטעם החברה המיועדת ולבחור נכון. לאחר שאופיינו הדרישות מהאוהל, אנשי מקצוע מטעם החברה יגיעו לשטח מקום האירוע ויתקינו בו את האוהל תוך ווידוא כי האוהל עומד בדרישות הספציפיות של הלקוח וכמו כן, עומד בתקנים הבטיחותיים. אנשי המקצוע יגיעו גם בתום האירוע לפרק את האוהל ויעמיסו אותו חזרה לחברה.

אצלנו באנואר השכרת אוהלים לאירועים, ניתן לשכור אוהל לייקרה חזק, עמיד ובטוח אשר עומד בכלל תקני הבטיחות המחמירים ואשר יענה על צרכיכם במידה רבה. שאלו אותנו את השאלות החשובות ונשמח לענות לכם ולתת לכם את מלוא תשומת הלב וכמו כן, להגיע להתקנת האוהל לאירוע שלכם.

אנואר השכרת אוהלים לאירועים נותנים שירות בכול איזורי הארץ החל מדרומה ועד לצפונה, זאת בכדי להגיע לכלל הלקוחות של החברה ולתת מענה ושירות מהיר ואיכותי על הצד הטוב ביותר.


אנואר השכרת אוהלים לאירועים - 052-5568083

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה